شرایط و قوانین ناظری در سون چت

شرایط و قوانین ناظری در سون چت

شرایط و قوانین ناظری در سون چت

شرایط و قوانین ناظری در سون چت

شرایط و قوانین ناظری در سون چت
شرایط و قوانین ناظری در سون چت
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
شرایط و قوانین ناظری در سون چت

عزیزانی که قصد ناظر شدن در این چت روم را دارند ، میبایست قوانین و شرایط زیر را مطالعه کنند و پس از پذیرفتن این شرایط ، در خواست ناظری را از طریق فرم تماس با ما سایت و یا چت روم و یا ارسال ایمیل درخواست به این ادرس درخواست خود را بدست مدیران چت روم برسانند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

sakhre_sorkh@yahoo.com  

 eblis-pir@rogers.com

شرایط به شرح زیر میباشد:

1- ناظر میبایست حداقل دارای 1200 امتیاز به بالا در چت روم باشد.

2- حضوری فعال ، گرم و صمیمی در چت روم داشته باشد تا مورد تایید دیگران نیز قرار گیرد

3- حضور داشتن در چت روم به حداقل به مدت 3 ساعت

4- رعایت کردن ادب و احترام نسبت به دیگر کاربران و مدیران

5- اوردن حداقل 7 تا 10 کاربر به روم ( در صورتی که کاربر ثبت نام کند)

6- شرکت در تبلیغ های گروهی چت روم

7-تایید مدیریت روم

قوانین ناظری :

1- ناظر تایین شده به مدت 3 روز و به صورت امتحانی در چت روم کار خود  را به عنوان ناظری انجام میدهد ، در صورتی که مورد تایید مدیران قرار گرفت کار ناظری خود را پس از سه روز به صورت دائمی شروع میکند.

2- در صورتی که در چت روم توسط کاربران و یا دیگر ناظران گزارش اخلال در نظم چت روم ، توهین کردن ،بدخلقی کردن شود ، مدیران از ناظر مربوطه دلیل کار میخواهند ، در صورتی که دلیلش موجه بود به مدت یک روز ، به دلیل نغص قوانین چت روم خلع مقام میشوند و پس از یک روز دوباره ناظر میشود. در صورتی که دلیل قابل قبول نبود ناظر از سه روز الی دائم خلع مقام میشود.

3- در صورت شرکت نکردن در جلسات مدیران و ناظران ، ناظر مربوطه به مدت دوروز الی دائم خلع مقام میشود ( درصورتی که دلیل شرکت نکردن موجه باشد هیچ خلع مقامی صورت نمیگیرد).

4- در صورت شرکت نکردن در تبلیغات چت روم ناظر مربوطه از دوروز الی دائم خلع مقام میشود (درصورتی که دلیل شرکت نکردنش موجه باشد هیچ خلع مقامی صورت نمیگیرد).

نکته: تمامی این قوانین برای حفظ امنیت و ارامش چت روم میباشد و ناظران باید مدیران را در این امن یاری نمایند تاهیچ مشکلی پیش نیاید

 


تعداد بازديد : 141
سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت: 18:47
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
قوانین سون چت

قوانین سون چت 


1-     از تقلید کردن اسم دیگر کاربران بپرهیزید! در صورتی که اسم انتخابی با اسم دیگر کابران مشابه باشد بار اول اخطار توسط ناظرین و ادمین جهت تغییر اسم و در صورت توجه نکردن به اخطار از چت روم اخراج میشوند.
2-     در صورتی که از اسم ادمین سایت به هر صورتی استفاده شود پس از اخطار در صورت توجه نکردن از چت روم اخراج میشوند.
3-     تمامی کاربران باید نام کاربری مناسب انتخاب نمایند استفاده از نام های سیاسی ،بی معنیو زشت بدون اخطار قبلی از چت روم اخراج می شوند.
4-     بحث های سیاسی ، جنسیتی ، حزبی ، نژاد پرستی و امثال این ها ممنوع است! در صورت مشاهده در بار اول تذکر در بار دوم محرومیت از صحبت و در صورت تکرار از چت روم اخراج میشوند.
5-     از توهین به ادیان مختلف و اعتقادی و کاربران حاضر در روم جدا پرهیز نمایید در غیر 

6-  اینصورت بدون اخطار قبلی محروم از صحبت شده و در صورت تکرار از چت روم اخراج میشوند(ناظرین میتوانند با نظر خود نصبت به حرف زده شده عمل کنند و حتی بدون اخطار فرد خاطی را از چت روم اخراج نمایند).
7-     تبلیغات سایت ها و وبلاگ های دیگر   ممنوع میباشد و فرد مورد نظر بدون اختار محروم از صحبت شده و در صورت تکرار از چت روم اخراج میگردند.
8-    در بخش عمومي چت‌روم تنها زبان فارسي/انگليسي مجاز مي‌باشد و استفاده از زبان 9- های دیگر (مثل گویش های محلی) بار اول اخطار و در صورت توجه نکردن محروم از صحبت و در صورت ادامه دادن از چت روم اخراج می شوند.
10-    اشغال فضاي چت‌روم با نوشتن بي‌مورد ويا استفاده مكرر از شكلكها به نحوي كه باعث پايين آمدن سرعت چت‌روم شود ممنوع مي‌باشد فرد برای بار اول اختار و محروم از صحبت بار دوم اخطار و محروم از صحبت و در صورت تکرار از چت روم اخراج میشوند.
11-     تحريك ديگران به هر نحو ويا نشر اكاذيب در مورد كاربران ممنوع مي‌باشد و فرد مورد نظر برای بار اول محروم از صحبت و اخطار و در صورت تکرار از چت روم اخراج می شوند
12-     در صورتي تخلف كاربري ، هيچ‌كدام از كاربران ديگر حق دخالت و تذكر ندارند. تذكر و برخورد با كاربر خاطي فقط به عهده مديران محترم مي‌باشد.
    وقت ناظرین را با مشکلات شخصی خود بجز مشکلات روم و سایت نگیرید.
13-     از قرار دادن عکس های سیاسی ، مستهجن به شدت پرهیز کنید! در صورت مشاهده بدون اختار قبلی از روم اخراج می شوید.
14-    در صورتی که شخصی در پی ام به شما بی احترامی کرد میتوانید روی اسم فرد کلیک کرده و گزینه مسدود سازی پیام ها را بزنید!
15-    کسانی که لینک روم های دیگر را میدهند بدون اخطار از چت روم اخراج خواهند شد و ناظرین باید آی پی آنها را به ادمین سایت اطلاع دهند تا برای همیشه از ورود به سایت محروم شوند.
16-    صحبت از چت روم های دیگر در صورتی که تبلیغ نباشد اشکال ندارد(ناظرین میتوانند با نظر شخصی در این رابطه فرد به فرد مورد نظر اخطار داده و یا از صحبت محروم گردانند)
17    کاربران روم به هیچ عنوان نمیتوانند به ناظرین اعتراض کنند و در صورت داشتن مشکل میتوانند از قسمت تماس با ما در سایت به آدمین سایت پیام دهند.
18-    کاربران حق گذاشتن شماره ی تلفن در چت روم را ندارند و در صورت مشاهده اخطار داده شده و در صورت تکرار محروم از صحبت میشوند.

با تشکر مدیریت سون چت 


تعداد بازديد : 108
سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت: 18:34
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران